lauantai 15. joulukuuta 2012

Eetu esittäytyy

En ole tänne vielä Eetusta sen kummemmin juttua laittanutkaan, vaikka tarkoitus on kyllä ollut. Tässä sitä nyt sitten tulee!

Eetu eli oikealta nimeltään Eevertti on rodultaan kääpiöluppa.
Hän on syntynyt 25.5.2011 Jokelassa ja on meille tultuaan osoittautunut aivan mainioksi kaveriksi. Sylissä hän ei viihdy, siis ainakaan minun... johtuisikohan siitä että juuri minä teen aina niin inhottavan kynsienleikkuuoperaation... ;)


Tässä Eetu ihan vauvana!!!


Tässä tutustumassa uuteen kotiin :)






Maailman rakkain pupu <3

1 kommentti:

  1. Eetu on kyllä niin suloinen ja tiedätkö, syntynyt samana päivänä kuin minä, olen kyllä hieman iäkkäämpi jo :). Minulla oli vuosiavuosia sitten Ossi-pupu, kääpiöluppa hänkin, semminen dalmatialaisen värinen, musta-valkea. Ei viihtynyt sylissä, mutta jos luin kirjaa sängyllä maaten niin Ossi hyppi sänkyyn ja minun rintani päälle. Kerran söin omenaa lukiessani ja Ossi tuli syömäänomenaa toiselta puolelta :D. HAssu pupu oli Ossi. Ulkoilutin sitä valjaissa ja se valjaiden saaminen päälle oli hirveä homma, huhhuh. Luuli kai, että yritän pyydystää hänet :). Toisinaan ajattelen Ossia ja ikävä tulee, oli se sen verran ihanan pupu :).

    VastaaPoista